luni, 21 decembrie 2009

The Revolution Will Not Be Televised!

Sunteti eroi si va iubesc!Va sunt recunoscator pentru ca sunt LIBER!
Liber...
iber...
ber...
er...
r...
...

...dispare!Cade in cel mai intunecat hau si se stinge!
dupa 20 de ani de cadere libera...am devenit nerabdator sa aud POC!

REVOLUTIA NU VA FI TELEVIZATA!

N-o sa vezi pe nici un post tv emisiuni intrerupte de voci care striga..."Fratilor...am invins!"

Revolutia a inceput!

Dupa 20 de ani,imnul nostru national capata sens:
Desteapta-te romane!Eu zic...Desteapta-te!PUNCT!Desteapta-te,elibereaza-te si fi fericit!
Am fost educati prost!Am fost invatati ca a fi egoist este un lucru rau.Incep sa vad conspiratii mondiale si retele de spalare a creierului.Sa fi egoist este MINUNAT!Sa fi egoist inseamna sa fi 100% atent la persoana ta si la nevoile tale!Asta trebuie sa invatam sa facem toti!Dar nu cum am fost invatati pana acum...sa moara toti doar eu sa fiu bine!Nu acest gen de egoism...fi egoist dar pastreaza-ti frumusetea!Ofera-ti tot ce e mai bun...
Ceea ce tu nu stii este ca tu nu esti singur...sufletul tau sau fiinta ta interioara,cum vrei tu sa ii zici te invata sa fi egoist frumos!Sunt lucruri mai importante decat shaworma sau kebabu'.Sunt lucruri mai importante decat ochelarii de soare si ceasurile scumpe.Sunt lucruri mai importante decat sa-ti etalezi colectia de domnisoare dornice de afirmare...
Sufletul tau are nevoi prietene!
Nu iti pui niciodata intrebari?
Cand vezi mansa nu esti curios cum e sa pilotezi filmul asta numit viata?Te-ai plafonat pe pilot automat?Accepti sa te izbesti de tot felul de piedici fara sa fi tentat sa detii controlul si sa le eviti?Fa-ti timp si gandeste-te la ce este important de fapt.
Cine suntem?
Ce cautam aici?
Avem cum sa ne depasim conditia?
De ce aia e asa si aia e asa?
Ce e aia?
Cum e aia?
Fi curios si o sa ai parte de surprize.
...
CE ESTE SUFLETUL?
Eu vreau sa stiu ce este sufletul!Adica...sufletele traiesc organizat sau e ca in reclama aia la Renault?
Vreau activitate...vreau implicare...vreau sa gasim raspunsul la ceea ce ne intereseaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu