vineri, 27 februarie 2009

asl pls ..

"alintat" in fel si chip ..

"bah naratorule" ..
"bah scriitorule" ..
"bah baiatule"

..imi dau seama k tot c ma deosebeste de blonda aia cu nasu' mare si obsedata d pantofi din sex & the city ..e de la sine inteles ..sexul si locatia.
prietene nu stiu c crezi tu,dar ..eu nu scriu compuneri!
ma bucur
..multumesc
..apreciez k'ti place.
stiu
..am eu un stil
..ma exprim cumva
..park am sta d vb knd citesti
..
..da' nu despre asta e vb ..eu nu vreau calificative pt talentul meu de narator.
ideea e ..
..
..tu ai inteles ceva?

adik ..
dak eu spun c gandesc si tot c primesc inapoi e ecoul ..pai e pierdere de timp ..
cum sa ma exprim kt mai pozitiv cu putinta ..
..toate merg perfect ..mici pb la nivel d comunicare!

Big fan!
Love you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu