marți, 3 februarie 2009

Hai Romania! ... mai lasa-ne!!!

Patriotismul la romani si in general totul e copiat!
E o chestiune de trand.Da bine sa faci asta...stii tu...masca...
Am vazut k fac aia p-afara mare tam-tam cu asta si am zis si noi ca da bine.Vreau sa vad si eu naivul care a crezut ca Mutu sau Chivu (in opinia mea semianalfabeti) au invatat din patriotism "Desteapta-te Romane!"
A fost o strategie de imagine.Au zis..."bah...cu mingea suntem praf...cum plm facem noi sa pierdem meciul dar sa pozam in eroi?"...
1. bilet meci - 60ron
2. seminte - 5ron
3. tigari - 6,5ron
...sa-ti cante Mutu Desteapta'te Romane! ... NEPRETUIT!!!

Cel mai bine se vinde prostia!
Nici Tiriac,nici S.O.V. , nici Patriciu,nici Becali nu au inteles cum sta treaba (vanatori toti) ... nu au identificat bn "victima".
Totusi...
...
Totusi...
...
DIACONESCU are cel mai fin nas...si spirit de afacerist.
Omu' a zis asa...
"bah nn...c vreau sa fac eu?
sa vand un produs.
bun!
si ca sa am succes unde tre sa il vand?
pai unde e cea mai mare nevoie de el.
bun!
90% din romani sunt de o prostie infioratoare...
pai...aia e!
vom vinde prostie pe banda...non-stop!"
asta face OTV...vinde prostie prostilor...
ala a identificat IQ'ul natiunii si s-a adaptat perfect la mediu!
In general televiziunea e o forma de prostitutie intelectuala...ipocrizie la apogeu...flegma,voma si gunoiul societatii ridicat la puterea SUPREM...daca exista.

Visul meu e sa fiu tom hanks in naufragiatul!!!
sa'mi bag poola dak ma apukm sa mi fac vre o pluta!!!
Eu si "dl. Wilson"...am fi imbatranit linistiti pe insula aia
acolo muream si nu faceam niciun efort sa fiu gasit...
N'ai la c sa t intorci...doar daca esti masochist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu