marți, 24 februarie 2009

copiii razboiului

azi ..mi'am amintit de dimineata in care am fost facut pionier ..
da ..
Ceausescu era bine mersi ..ne conducea spre cele mai inalte culmi ..
eu eram clasa 1-a sau a 2-a ..era februarie ..ora 7 dimineata ..toti copiii in camasuta ..curul lui la caldura ..curul meu ingheta pe la Academia Militara ..
Partidul ..era multumit de mine si ma rasplatea!Ma facea pionier!
Ceremonia ..de vis ..
Dupa ceremonie ..o mica atentie din partea partidului ..cate o bombonica pt fiecare copil.Tovarasa invatatoare ..k o mama buna, a scos din punga d hartie un pumn de bomboane lipite intre ele, a inceput sa rupa cate una si sa le imparta la copii ..
..
..
..
Ma gandesc la asta ..incerc sa ma exprim si nu pot sa spun decat ..oribil!
Inca ..mai sunt unii ..kre il regreta pe ceausescu ..ii aprind lumanari ..ii serbeaza ziua ..ii fac parastas ..spera k a scapat la revolutie si k se va intoarce sa ii conduca ..ii tin tabloul intre icoane ..
..
..
..eu zic k astia merita impuskti si ei!
Razboiul p langa morti a lasat si urmasi ..toate violurile alea crezi k au fost la misto?Alea au ramas si gravide nu numai socate!
..
..
Unii din ei ..candideaza!

Probabil in 2055 astia vor fi uitati ..vor fi altii kre poate vor face treaba si va fi bine!
Cine apuca ..apuca!

Fara nicio legatura cu subiectul anunt inaugurarea noului meu salon de criogenie
- vineri 27 feb. 2009 ora 10:00
pm pt detalii

Un comentariu:

  1. Hmm si ce intentie ai tu cu salonul respectiv vrei sa te ingheti pana prin 2055 ca sa vezi daca ai avut dreptate?

    Ai dreptate nu a fost tocmai o perioada roz pentru Romania dar in acelasi timp pe vremea aia oamenii mai ales tinerii puteau mult mai usor sa isi faca rost de casa, de un servici..

    Stiu ca a fost un dictator dar a facut si el acolo cateva lucuri bune..

    RăspundețiȘtergere