joi, 12 februarie 2009

"crede si nu cerceta"

Inevitabil...
Cu o oarecare teama...
Am ajuns in fatza subiectului suprem...
Suprem zic pt k...acest subiect de SUPREM se leaga.
BUN!

E tatal nostru si locuieste in ceruri!
Numele lui e sfant...si il sfintim in fiecare rugaciune k sa ne asiguram k sfant va ramane.
Il rugam sa vina sa ne conduca..."Vie imparatia ta"
Il rugam sa ne manipuleze..."Faca'se voia ta"
Stim ca are 2 afaceri...una in cer si una pe pamant...si pe amandoua le adiministreaza foarte bine.
E bun cu noi si ne da paine in fiecare zi.
Ne iarta pacatetele pt k si si noi la randul nostru iertam pacatele fratilor nostrii...
Ne da o educatie buna,are grija sa ne tina departe de ispita si ne apara de rau.
...
...
...
...un tata model!

Suntem credinciosi...nu vrem sa ajungem in iad!Tradatori nici vorba sa fim!
Nu tradam...ne aparam curul!
"O sa ajung in iad si or sa ma chinuie aia acolo vesnic!"
Vesnic...nu inseamna k ai avut o gripa si nu ai iesit 8 zile din casa...vesnic insemna infinit...
Sa te chinuie cineva la infinit!

Pai in conditiile astea TATICULE...te iubim mult si promitem ca nu vom iesi din cuvantul tau!
Nu o sa ne plangem de dragostea ta exagerat de posesiva...
Nu o sa ne vaitam de multele porunci exagerate pe care le'ai lasat...
Nu o sa ne lasam influentati nici de aia care zic ca ai venit cu o navutza...
Nu o sa facem nimic!
...
Suntem mici...suntem ai tai...la naiba...sodomizeza'ne!


E bine sa intelegem totusi k...nu sunt garantii...si k pana una alta,NOI suntem singurii nostrii stapani...noi ne conducem si in fata constiintei noastre dam socoteala.
Alegem sa nu dam in cap pt k am evoluat k fiinte...e anormal sa il omori p'ala...d'aia nu o faci.Dak tu nu dai in cap de frica sa nu ajungi in iad...atunci ai o problema reala amice!Trateaza'te!Ceva la tn nu functioneaza bn si e momentul sa faci ceva in privinta asta!
Involuntar,organismul tau incearca sa TE si sa NE apere.Constiinta ta a creat niste lanturi virtuale pt tn...te a facut credincios.

Cele 10 porunci sunt doar ...nush...un set de valori kre sa n ajute sa ne aparam specia...
Eu personal refuz sa imi incredintez viata,unui personaj din basme.
...
Dc sa fac asta?
Tu te'ai inchina la Harap Alb?

Si Dumnezeu si Harap Alb in fatza mea au acelasi statut...cum sa spun...n'am avut placerea sa fac cunostinta pana acum...cu niciunul...

ATENTIE!
CEI USOR INFLUENTABILI!
Asta nu este introducere in ateism...nu trebuie sa dati foc la icoane,nu trebuie sa va bateti parintii pt k v'au mintit...dak v'au mintit,nu trebuie sa rapiti si sa torturati preoti,NU ARDETI BIBLIA!
Intrebam si noi...
...
E vre'o problema?

2 comentarii:

  1. sunt curios cati ani ai de ai ajuns tu la concluziile astea teribiliste,,,esti un pusti de 15 ani cu idei preconcepute...sau esti un tip de 30 40 de ani care a ajuns sa creada asta pt ca a avut viata amara?

    RăspundețiȘtergere
  2. ...5 Tatal Nostru!
    ...3 Inger Ingerasul Meu!
    ...roaga-te pt mn...sunt fraged si am "idei teribiliste"...
    Esti liber sa imi atragi atentia unde am gresit...
    "Cu Dumnezeu Inainte"...fiule!Cu Dumnezeu Inainte...

    RăspundețiȘtergere