miercuri, 4 februarie 2009

CRIZA MARE...

...de carucioare la Carrefour!
Cumpara lumea!
"Au bani da'i dracu..." (cum zicea o tanti Duminica dimineata in curtea bisericii in timp c aprindea o lumanare pt Morti)
Criza mondiala nu ne afecteaza!
DELOC!
Si...sincer iti zic...sa ne afecteze...k tot n doare'n poola...proprietati nu avem!Ce sa'mi ia banca?O Dacia Berlina fabricatie 1987 cu bord CN?
...
'87 da' tunata!
I'am pus orga de lumini sub scaune,eleron si am luat de la biserica Casin de 1 milion cruciulite...sa am yo cea mai cea oglinda din parcare.Pai c plm...("boss de boss ma facut mama POZE NOI" cum avea la status serile tracute amicul alen_vedeta - ym group: bisnitari...)...sa fie altul mai zmardoi?Fereasca Dumnezeu!
orga de lumini?
BIFAT
187 cruciulite atarnate de oglinda?
...
...
1
6
14
...
77
...
...
112
...
187
BIFAT
ochelari de soare?

...
...
...

vruuuuum...directia Dragonu' dah Aur sa luam la baiat niste versacei d'aia cum poarta "vedetele" la Taraf TV la emisiunile despre monden.

...
ochelari de soare?
BIFAT
...
...
si va ziceam de Carrefour...
m'am dus la Carrefour sa iau nisip si mancare pt pisica.
"Yo ultracentral...
Carrefour ultracentral...
...plimbare!"

...
...
...
Plimbare...
Vitrine...
Televizoare...
STIRE BOMBA!
...
Cui ii mai pasa ce se discuta la Haga?Petrolul?Gazele?Pe cine dreaq mai intereseaza atata timp cat...Sorinel Pustiu'...a fost injunghiat?

" -La mana?
-La picior?
-...
-La...Carrefour! "

...mergeam spre carrfour...nu ala rau famat unde "celebritatile" sunt agresate...mergeam spre carrefour si ma gandeam pe drum...k e criza...deci e foame...deci...daaaa...carrefour gol...
dar...
m'am inselat!
Prin carrefour , pe criza , cum sa zic eu sa ma intelegi...stii filmele alea proaste?km asa ma simteam...intr'un film prost.
"Top Accidente Genetice" cauta persoane afectate in vederea studiului.Asteptam Carrefour..."
Cele mai urate fiinte pe kre le'am vazut in viata mea ... le am vazut la carrefour.
Urate...dar setate!
Am venit aici sa umplu un cos ca e mocangeala...pai mocangeala sa fie!
REDUCERI REDUCERI REDUCERI REDUCERI REDUCERI REDUCERI ...
8 hartii igienice 6 ron - 2 moca ;)
...t doare'n poola...esti asigurat!!!simti ca esti pregatit sa te iei la bataie cu diareea vietii tale...tot c e mai malefic in cacat...8 hartii igienice...sa te tot stergi la cur!
4 paste de dinti la pret de 2+2 periute nou nascuti moca (periuta nou nascuti???)
si alte mii de cacaturi legate de alte mii de cacaturi ...legate mereu cu o banda galbena...sa te turbeze...sa intri'n febra cumparaturilor...sa iei tu tot ce e legat mereu cu "BANDA GROASA GALBENA" si pe care...
...
...
"-scrie...redus
-redus?
-...redus!
-bah...asta rade de mine?
-nu magraoane - imparatia ta ... 'cati'as ochii matale!!!!!
-redus...adica...e de bine...e mocangeala.
-aaah...mocangeala...bine bine!"

...p mine personal ma ucide coada nu cumparaturile...sa ma plimb cu un scop chiar nu ma deranjaza.p mn ma deranjaza k tre sa aud tic-tic d 1000x si k tre sa vad p 25 randuri fetze de vite duse la abator.exact cum stau vitele la abator asa stau ei la rand la carrefour...cu cosul plin de E-uri...cu intretinere si datorii k singure ganduri in cap...si asteapta sa faca mutarea...din cos in punga...DIN COS IN PUNGA...eeee...e minunat!..."Am ce pune'n punga...c plm...traiesc!"ce satisfactie...c salt social...c extaz...sa ai si tu ceva in punga...
...
...
"-N-ai nimic in punga?
-N'am...
-Atunci du'te'n pula mea de sarac!"
... cum ar zice amicul alen_vedeta.
Doar yo sa ii vad p'astia?
Am nevoie de ceva?
Tratament?
Sau asa e?

De maine am sa postez si o reteta culinara pe zi...ca vad c papica e number one!

La iesirea din spital...colegii si apropiatii i'au pregatit lui Sorinel o surpriza...
"Oda lu' Sorinel"
...
...
"-I-a dat cutite...Fara Numar!!!!!"
...
...
...interpretata de maestrul Dan Bursuc acompaniat de "Trupa Sa" (trupa lu' dan bursuc)
cu participarea "brigada dah top gear pah sistem turbo"...adica:
-vali vijelie
-adrian minune
-sorinel copilu' de aur
-siiiiiiiiiiiiii
-...floriiiiiiiiiiiiiin ... saaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm...

...biletele pe http://www.bileteieftinepahsistemturbolaspectacol.go.ro/
Pret : 50ron / bucata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu