miercuri, 11 februarie 2009

cum sa...

...iti cumperi un loc in rai cu 1 RON.


IPOCRÍT, -Ă, ipocriţi, -te, adj., s.m. şi f. 1. Adj., s.m. şi f. (Persoană) care se arată altfel de cum este; (om) prefăcut, făţarnic. 2. Adj. (Despre manifestările oamenilor, fizionomie etc.) Care trădează, arată ipocrizie. – Din fr. hypocrite. Sursa: DEX '98


Nu suport cersetorii!
Nu'i suport...dar le dau bani!
E un cerc vicios...
Ei ma mint ca au copii mici,ca nu au mancat de ieri,ca au o reteta pt nush ce boala si ca au nevoie urgenta de bani...eu il mint pe Dumnezeu(daca exista)...k am facut inca o fapta buna...
Duc mana la buzunar,scot portofelul...1 ron...ii intind amaratului un plastic verde.
Nu l'am salvat dar i'am oferit o paine.
Mintit de el...mint mai departe!
Mila pt semenii mei...n'am sa o masor in minute,am sa o masor in...pasi.
Nu simt mila pt acea persoana 2 zile...n'am sa ma intorc si maine,in acelasi loc,la aceeasi ora cu 1 ron in mana.Nu caut haine vechi prin casa,nu'i cumpar mancare,nu caut pe net un program sponsorizat de guvern,un O.N.G. sau o fundatie care sa il ajute...
Pt mine e simplu.
Am un sistem si functioneaza perfect...
5 pasi...RESET TOTAL!
Ii uit "din mers".
...
5 pasi...parcursi 4 secunde si ...1 ron...
Atat costa un bilet in "Imparatia Cerurilor".

Fericit k am sa ajung in rai...ma gandesc ca,biserica ar putea face o gramada de bani dak ar incepe sa trimita popi pe strada care sa dea amenzi.
Te'ai uitat dupa un cur...3 ron!
Te'ai enervat in trafic si injuri...5ron!
Te'ai enervat atat de tare in trafic incat te'ai dus la portbagaj,ai scos o ranga si ai spitalizat pe cineva...50ron!
Iti bati nevasta...30ron!
Nu-ti respecti parintii...30ron!
Minti...furi...dai in cap...nu'ti face nicio grija!Avem un tabel si'ti vom spune exact cat datorezi.
...
Platesti 1/2 dak platesti in primele 24h.
...

As dormi mai linistit stiind k Doamne-Doamne rupe chitante!
Pe patul de moarte n'as mai chema preotul sa ma spovedesc.As chema contabilul sa facem bilantul. As plati tot si nu m'as simti deloc pacalit.
In fond sunt doar bani iar eu nu'mi doresc sa fiu cel mai bogat din cimitir.
Eu vreau sa iau masa cuuu ... ;) ... ma intelegi!
Sa mancam cozonac,sa bem lapte indulcit cu miere si sa facem caterinca pe seama "restantierilor".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu