joi, 5 februarie 2009

vreti bah sa va iubesc?

omul k fiinta are multe nevoi!
stim asta toti...ai nevoie de aer,de apa,de mancare,de adapost...ai nevoie sa te caci.
k om,ai nevoi multe...totusi...intre toate aceste nevoi...e una care le domina pe toate.NEVOIA DE A FI IUBIT!!!Nevoia de a fi iubiti ne pune in decursul vietii in cele mai penibile situatii...vor fi momente in care vom dori sa inspiram mila si compasiunea...doar sa fim iubiti.
...
"-la japca?
-ma doare n pula...simt nevoia!"
...
...e k un drog...ne tine n viata!
...
Cel mai evoluat animal...
Fiinta suprema...care si'a depasit conditia...
...care are un zeu!zeu care o pazeste si care s'a jertfit pt ea.
...protejata de sute de mii de legi.In sute de state...
OMUL...
nu e capabil sa iubeasca!
VREA sa fie iubit dar nu poate sa iubeasca!
NU E CAPABIL!
Si...
Stiu k sunt unii kre or sa fie asa mai...cum sa le zic...mai zmardoiasi...mai combatanti...mai razvratiti...mai contra mea.
Sunt probabil unii kre sunt ei mai de otel asa si zic k am inceput sa o iau p aratura...sa o dau in gay'isme...
...pt aia am sa explic!

Istoria ne invata!
...
Bah...sa stii k asa e!
Nu stiu cine a zis asta...daca aflu sigur o sa uit...nu ma intereseaza persoana...ma intereseaza gandul.
istoria ne invata!!!

...Clasa a 6-a B (o scoala generala de stat din Bucuresti - ora de istorie )
Profesoara: Gigel,ce lectie am avut de pregatit pentru azi?
Gigel: Doamna profesoara de istorie,noi,pentru azi am avut de pregatit lectia...
...Baieti de Treaba kre si'au furat'o!

Abraham Lincoln - Proclamatia de emancipare ... nu l mai bate ca e negru,nu l mai munci ca pe animal...e om are drepturi!
...IMPUSCAT!
Martin Luther King Jr. - Distincţii academice
Doctor of Humane Letters, Colegiul Morehouse
Doctor of Laws, Universitatea Howard
Doctor of Divinity, Seminarul Teologic Chicago
Doctor of Laws, Universitatea Morgan
Doctor of Humanities, Universitatea Centrală de Stat
Doctor of Divinity, Universitatea din Boston
Doctor of Laws, Universitatea din Bridgeport
Doctor of Civil Laws, Clegiul Bard
Doctor of Letters, Colegiul Keuka
...i have a dream...stiti voi...drepturi,egalitate
...IMPUSCAT!
Malcom X...
...Gandhi
...IMPUSCATI!
JFK si frac'su...
...le'au dat bancherii...fara numar!

lista continua ... eu ma plictisesc si ma stresez...
nu pot sa scap de gandul asta nebun care mi'a incoltit in minte si care mi zice k e un alt proverb romanesc kre se potriveste...
facerea de bine e futere de mama...
Asa e!
...
Aia ne invatau sa ne iubim...sa fim buni...sa fim frati...si noi ce le am facut?
...I'am impuscat!
...
Vreti bah sa va iubesc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu