miercuri, 18 februarie 2009

Donez televizor - click pt detalii!

...la status.


Dragul meu / draga mea,
Dak'mi citesti blogul...sunt 2 posibilitati:
1. NU ESTI nou/a p'aici si ai intrat la sigur...vrei sa vezi c am mai scris...
2. ESTI nou/a p'aici...si esti un/o mocangist/a.
Esti un mocangist...sau mocangista dak ej femela...pentru k brusc...am devenit interesant.
Donez...
...uiti de mandrie...click...
"salut...ce diagonala are televizorul?as fi interesat...asiguri si transport?"
...dupa ce ca accepti pomana...mai esti si comod.
Romanul nostru...si aici nu ma exclud nici pe mine...e comod.Mereu mi'am inchipuit k...dak am putea creea din 23 milioane persoane,o sg persoana...sa fie esenta romanului...ar fi km asa...
30-35 ani...si...
...
...putin din toate
putin inteligent...
putin manierat...
putin arogant...
putin credincios...
putini ORICE!!!Dar...FOARTE...
...
...foarte comod.
Romanul nostru...SUPER-ROMANUL...ar arde'o la modul...
Ar sta toata ziua tolanit in pat cu ochii infipti in televizor si ar considera k ar fi perfect dak i'ar suna un vecin la usa in fiecare dimineata si i'ar lasa 2 pungi cu toate cumparaturile zilei si cateva sute de euro de buzunar.Asa ar trai Romanul Suprem viata perfecta!
Pacat ca...
Romanul nostru...care e foarte comod...are ink un mare defect!
E NESIMTIT!
E atat de nesimtit inkt ar avea tupeu sa'l certe p'ala k vine la 9 si nu la 11 si ii strik somnul.

"Nu...nu asiguram transport!"

Trecand peste asta...dak ma intrebi c parere am...dc cred k le'a dat foc...dak's rovoltat...dak simt ceva pt oamenii aia...dak vreau sa ii ajut cumva...sincer...iti zic...
LASA'I SA ARDA!

Dak tu erai italian...aveai nevasta,copii si o viata linistita.
Si apareau intr'o dimineata...in cartierul tau...
curat...
elegant...
linistit...
exclusivist...
...
...
...o hoarda de tatari!
Si incepeau sa iti dea in kp sa'ti fure banii...si iti luau femeia si ti'o "relaxau" putin...stii tu...sechele pe viata....viol...si iti rapeau copii si te terorizau k dak nu platesti ti'i omoara...si Denzel Washington park a murit in Man on Fire...deci copiii n'avea cine sa ti'i salveze...
....
....
...tu...cum reactionai?

Suntem intelegatori si milosi atata timp kt nu ne afecteaza!
Ti'e mila de ala k o sa faca parnaie pt k a violat'o p'aia...ej patriot c plm...e roman...e d'al nostru...ne e mila...saracul!
Luam atitudine!
...
Mass media sare'n aer...
Razboiul pandeste la colt...
Sa ne salvam fratii!
...
Bah...eu zic k e momentul sa echilibram jocul....
Ma simt pacalit!
E timpul...sa introducem o regula noua!
FIECARE PT EL!

Dak toti violatorii romani din italia...se intorc in tara pusi pe treaba...
Si nu stii cum...
Esti tu norocosul kre are pe cineva'n familie...
Kre are ghinionul sa...
Stii tu k esti istet...
....
....
O sa mai fi intelegator?

Trist e k ma simt umilit de nationalitatea mea!
Ce patriotism?N'a existat niciodata!
Sa iubesc ce?
....
Ce sa iubesc?
Ce e de iubit?
Dak se trageau bilete...unde sa te nasti...
Gen loterie...
Pai eu sigur....m'am km ars....
Am luat km cel mai prost bilet.
Cea mai nefericita destinatie...

Sa fiu patriot pt k imi traiesc tineretea terorizat de calcule matematice?Sa fiu patriot pt ce?Pt k as putea fi olimpic la matematica de gimnaziu?
"Intretinerea 340+cablu35+fix 55+...+...+...+...+... "
Pt k traiesc intr'un mediu toxic psihic?Pt k traiesc intr'un mediu nesigur?Pt k posibilitatea dobandirii unei locuinte in ziua de azi este egala cu zero?
Pt k am ajuns sa consider k planuri de viitor insemna... "maine"?
Pt asta?
...
Vreau sa ma dati afara!
Sincer va zic...
Va rog sa ma dati afara din tara...
Posibilitati sa plec singur...n'am!
Voi dati'ma afara....sigur se gaseste cineva sa ma ajute...
D'aia insist!
Sa se sesizeze cineva!
Sa va scape de mn...
Nu's patriot...nu'mi respect tara...n'am nevoie de cetatenia voastra...imi e rusine cu voi!
Sunteti rudele stirbe de la tara cu care'mi e rusine sa intru in scara blocului...ma vad vecinii...

Supararea mea se transforma in frustrare...
Frustrarea se transforma in neputinta...
Dc sa fiu un batran neputincios si frustrat?Pt k am fost patriot?

Din fericire...conduc la puncte.
In meciul asta...Eu vs. Romania...nush dc dar...sunt in avantaj!

Am vazut un sticker odata...lipit pe un cuier...
...
"Las Mama,Las Tata...Las Vegas!"
...
Minunat!

6 comentarii:

  1. daca stiu de blogul asta de la un prieten de-al tau,se numeste ca-s noua sau mocangista???

    RăspundețiȘtergere
  2. "daca stiu de blogul asta de la un prieten de-al tau,se numeste ca-s noua sau mocangista???"

    ...atat ai inteles?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu,dar numai despre partea asta am vrut sa comentez...i better play the stupid,you know?!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu din prima am stiut ca e ceva necurat la mijloc ..cum sa dea ruiz ceva ..MOCA ?

    RăspundețiȘtergere
  5. siiiiiii ce diagonala ziceai ca are TV-ul? :)) ai tu dreptate in ceea ce spui...dar mie mi-e mila de rumanii aia din Italia care sunt terorizati din cauza violatorilor dar ei n-au nici o vina...aia sunt ca tine...au cautat o viata mai buna si acum li se da in capt pt ca sunt romani...deci, ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere